Spåra din order
Din leverans
Din leverans är nu påväg till dig och du kan spåra den i fältet ovanför. Om du inte får något aviserings SMS men ändå noterat att paketet kommit fram så anteckna spårningsnummer (ibland flera) så kan du ändå hämta dina paket.
- Ombudspaket hämtas hos angivet ombud ovan. Observera att vi ibland skickar flera ombudspaket och att du kan behöva flera spårningsnummer för att hämta din paket.
- Hemleveranser aviseras och levereras ända hem
Frågor om själva leveransen?
För frågor rörande din leverans hänvisar vi till Schenker. https://www.dbschenker.com/se-sv/privat ha ditt kollinummer tillhands vid kontakt med schenker.
Varför är inte mitt paket skickat ännu?
Eftersom vi accepterar förhandsbokning av artiklar så kan det ibland ta lite tid att skicka just ditt paket. För att få veta exakt när din order planeras att skickas så kontakta oss på info@gjordnara.se Ange ditt ordernummer i mailet eller svara på ditt bekräftelsemail så hittar vi din beställning snabbt.
Ändrad leverans
Ibland behöver vi ändra leveranssätt. Ditt paket kanske blev för stort för att skickas till ett ombud. När vi byter leveranssätt så syns det tyvärr i dagsläget inte i spårningen ovanför. Om din order har orderstatus SKICKAD och ingen spårningsdata syns ovan så har vi bytt leveranssätt till hemleverans. Du kommer då aviseras av Schenker gällande din leverans.
Andra frågor?
Odlingsinspiration från vårt Community
Bilder från instagram - vill du synas här? Tagga ditt inlägg med #gjordnära